Politica de retur si anulare a comenzii

Potrivit OUG 34/2014 ( art 16, litera C) nu poate fi exercitat dreptul la retragere în privinţa produselor confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

Vă rugam să regăsiţi mai jos următoarele situaţii specifice:

1. Anularea comenzii reperelor personalizate

 Având în vedere că produsele comercializate pe site-ul dressing.ro sunt executate pe comandă, după specificaţiile clare ale clientului, acestea nu pot fi returnate. Totuşi, Cumpăratorul are posibilitatea de a anula comanda efectuată până la intrarea acesteia în producţie, adică în termen de maxim 24 de ore de la lansarea comenzii, urmând ca Vertical Design să ramburseze, integral, în termen de 30  zile, toată suma plătită de Cumpărator în momentul efectuării comenzii online.

Procedura de anulare a comenzii în termen de 24 de ore:

1.                Se transmite mail către adresa : [email protected] , cu menţiunea „ Anulare comandă şi restituire plată ”, în cadrul căreia trebuie să menţionaţi numărul de comandă  primit automat în momentul finalizării comenzii. De asemenea, este necesar să  transmiteţi şi numărul de cont în care se vor vira banii.

2.                 Veţi aştepta confirmarea primirii mail-ului din partea [email protected] , în care vi se va confirma primirea solicitării dumneavoastră şi soluţionarea acesteia, respectiv anularea comenzii lansate şi începerea procedurii de restituire a banilor.

3.                 Banii vor fi restituiţi în contul dumneavoastră, în  termen de 30 de zile de la confirmarea primirii solicitării.

Acest lucru este valabil doar pentru clienţii consumatori (persoane fizice), clienţii persoane juridice nebeneficiind, conform legii, de un drept de retragere fără justificare.

Orice modificări asupra comenzii, după momentul plasării acesteia, trebuie discutată cu specialistii Vertical Design, la numărul de telefon afişate pe site ( +4 0244.220. 422) , Vertical Design neavând obligaţia de a efectua modificările solicitate de client dacă acest lucru nu este posibil, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din orice alt motiv.

2. Politica de returnare în cazul obiectelor deteriorate

Toate reperele unui produs “Dressing.ro” sunt atent verificate din punct de vedere al calităţii şi conformităţii înainte de livrare. Dacă însă unul dintre reperele  livrate prezintă defecte de fabricaţie, acesta/ acestea va/vor fi înlocuit(e), cu condiţia sesizării în termen de 48 de ore de la primirea coletelor. Clientul persoana fizică are dreptul să solicite înlocuirea reperelor ( părţilor componente) reclamate.

Procedura de retur şi înlocuire a reperului  sau componentei este următoarea:

  • Se anunţă la numărul de telefon +40244.220.422 ( Sediul fabricii) şi se transmite în termen de 48 de ore de la primirea coletului/lor  reclamaţia pe e-mail-ul : [email protected] , însoţită de numărul de comandă, codul de articol ( în cazul în care este vorba de un singur reper), poze care atestă defectul ( calitatea imaginii trebuie să fie corespunzatoare), copia documentului de livrare semnat de dumneavoastră şi de reprezentantul firmei, document semnat şi datat, urmând să primiţi confirmarea din partea vânzătorului cu privire la acceptarea reclamaţiei şi condiţiile de retur şi de primire a componentelor de înlocuit;
  • Returul se va face doar pentru reperul deteriorat/ reclamat și acceptat;
  • Conform Legii nr. 249 / 2015) – pentru returnarea reperului, nu este necesar ambalajul original ( doar documentele de recepţie semnate de ambele părţi);
  • Ȋn cazul în care Vânzătorul constată că defectele de fabricaţie sunt reale şi integritatea reperului/elor vândute a fost afectată poate înlocui reperul/ele în cauză, fără alte costuri suplimentare;
  • Reperele se vor returna la adresa Vânzătorului ( Şos. Ploieşti- Târgovişte, km 8, Str. Piramidei, nr. 6A, Parcul Industrial Ploieşti, Municipiul Ploieşti, cod poştal 100213);
  • Costul de transport al returului în cazul reperelor cu defecte de fabricaţie este suportat de către Vânzător;
  • Costul de transport către Client ( în cazul defectelor de fabricaţie) este suportat de către Vânzător;
  • Reperul/ ele  vor fi înlocuite în termen de aproximativ 14 zile.
  • Orice sesizare a defectelor de fabricaţie trebuie anunţată cât mai rapid.

Ȋn cazul în care clientul sesizează defecţiuni de producţie şi doreşte să renunţe integral la  comandă – nu este posibil întrucât  comanda este personalizată după specificaţiile clientului;

3. Ȋn cazul coletelor întârziate ( în perioadele aglomerate)

Termenul de livrare pentru produsele Dressing.ro este de 10 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii. Vânzătorul se obligă să respecte termenul specificat mai sus însă în cazuri extreme ( perioada aglomerată ) termenul de livrare maxim oferit este de 30 de zile  lucrătoare ( dacă nu a fost agreat un alt termen).

Comanda poate fi anulată numai în termen de 24 de ore de la lansarea comenzii, până la intrarea acesteia în producţie, după acest termen anularea nu mai este posibilă întrucât este un reper creat pe comandă.

4. Ȋn cazul livrării coletului incomplet (reper  lipsă)

Ȋnaintea livrării, coletele livrate de Dressing.ro sunt atent verificare, atât din punct de vedere calitativ, cât şi cantitativ. Reclamaţiile cu privire la aceste aspecte sunt valide  termen de 14 zile, perioada în care clientul este responsabil de verificarea coletelor primite. De asemenea, acesta este responsabil de anunţarea vânzătorului în cel mai scurt timp, pentru soluţionarea acestei probleme.

Vânzătorul se obligă să verifice procesul de fabricaţie al reperului în cauză, şi să valideze coletul transmis incomplet.

Ȋn situaţia în care reclamaţia este formulată după termenul de 14 zile, vânzătorul este exonerat de orice vină.

5. Ȋn cazul livrării coletului fără instrucţiuni de asamblare şi/ sau acte de garanţie a produselor

Ȋn cazul în care coletul a fost livrat fără instrucţiunile de asamblare, vă rugăm să anunţaţi vânzătorul în cel mai scurt timp. Ȋnsă, dacă nu mai doriţi să aşteptaţi până ce acestea ajung la dumneavoastră, puteţi accesa site-ul “ Dressing.ro”, secţiunea “ Suport- Instrucţiuni de asamblare”, pentru a putea vizualiza filmuleţele puse la dispoziţie de echipa noastră.

Ȋn cazul în care lipsesc documentele de garanţie ale produselor, vă rugăm să anunţaţi vânzătorul în cel mai scurt timp pentru a vi le trimite.

6. Livrarea de către vânzător a unui alt produs decât cel comandat

Ȋn cazul în care vânzătorul a livrat către client un alt produs decât cel comandat, acesta trebuie să îl anunţe pe client de eveniment şi să revină în cel mai scurt timp către acesta, cu produsul corect comandat. De asemenea, clientul are obligația să verifice toate coletele primite și să anunțe în cel mai scurt timp vânzătorul cu privire la livrarea altui produs decât cel comandat.

Ȋn această situaţie, vânzătorul nu trebuie să plătească daune materiale sau costuri suplimentare, către client. Singurul cost ce cade în sarcina vânzătorului este costul privind livrarea noului  colet către client.

7. Ȋncercarea de inapoiere a produsului după încercarea de montaj eşuată

Coletele transmise către clienţi conţin instrucţiunile de montaj ale dressing-urilor.

De asemenea, site-ul nostru pune la dispoziţie filme lămuritoare (dressing uşi batante, dressing uşi glisante). Menţionăm că pentru o montare cât mai facilă este necesar să participe cel puţin doua persone la acest montaj, să fie utilizate instrumente adecvate, de exemplu un ciocan (de preferat – de cauciuc) şi o ruletă și să fie respectate toate normele privind protecția muncii.

Ȋn cazul în care se încearcă montajul dressing-ului de către client şi acesta se dovedeşte a fi unul nereuşit, vânzătorul este exceptat de orice vină iar produsele deteriorate de client nu vor fi înlocuite sau reparate.

Clientul nu poate solicita returnarea acestor produse, acestea fiind create pe comandă. Tot ce poate face vânzătorul este să ofere suport clientului în montarea acestui dressing ( telefonic sau fizic- contracost ).

Ultimele vizualizate